Hőszigetelő rendszere akár 2-3 nap alatt otthonában!
E-mailen megküldjük részletes, átlátható ajánlatot.

Jelentés: Az Ön böngészője nem engedélyezi a cookie fájlok használatát. A vásárláshoz mindenképpen szükség van erre a funkcióra. Módosítsa a böngésző beállításait!

Grafit Reflex hőszigetelő rendszer

:

m2
Bruttó ár: 0 Ft / m2
Akció vége: 2023-02-15
Részletes leírás

Grafit REFLEX polisztirol lap őszi ajánlata 2022.08.29. -2022.11.30. közötti megrendelt és kiszállított tételekre érvényes.


Ezért válassza a fényvédő bevonattal ellátott GRAFIT REFLEX® homlokzati hőszigetelést:
  • 23%-kal jobb hőszigetelő képesség, mint fehér eps lap esetén
  • A különleges bevonat megakadályozza, hogy a sötét lemezek közvetlen napsütésben túlzottan felmelegedjenek, leváljanak a falról.
  • Vékonyabb falazat érhető el 
  • Költség csökkentő: pl: rövidebb dübel, keskenyebb lábazati sin
  • Akár díjmentes házhoz-szállítással
  • Minőséget választja: a Weber Terranova bevált hőszigetelő rendszer (több mint 10 milllió m2/év Európában)

Hőszigetelő rendszer tartalma:

  1. Austrotherm Grafit Reflex homlokzati lap
  2. Weber terranova M701D polisztirollap ragasztó (8 kg/m2! )
  3. dryvit háló 145 g
  4. weber terranova G700 színezett vékonyvakolat alapozó
  5. weber.pas 15 vödrös vékonyvakolat 150 színben
     
Miért tőlünk?

A Tagscherer Építőanyag kereskedelmi Kft. 1996 óta működő, kizárólag hőszigetelésre szakosodott vállalkozás. Nálunk minden értékesítő egyben képzett szakember, így minden kérdésre tudunk válaszolni. Ügyfeleink úgy sétálnak ki üzletünkből, hogy tudják a számukra legjobb megoldást. Ez sokkal több, mint amennyit bármely barkácsáruház tud nyújtani...

Akik tőlünk vásárolnak homlokzati hőszigetelő rendszert:

  • ingyenes szaktanácsadást kapnak
  • az egész országban akár ingyenesen kiszállítunk nekik (részletek itt)
  • homlokzati hőszigetelő rendszerére minőségbiztosítási garanciát kapnak.

Elérhető, korrekt ár. Hiihetetlenül rugalmasak. Pontosak, megbízhatóak. A lakóhelyemen lévő TÜZÉP-esek egyrésze nem is tudta honnan rendeljen 30-as grafitost (nem viccelek!), ahol tudták, ott minimum 2-3 hétre vállalták. Önök 2 napon belül leszállították!!!

 

Adja meg hány négyzetméter szigetelésre lenne szüksége, és kérje tőlünk egyedi ajánlatát!


Hőszigetelő rendszer kiegészítői: (a rendszer ára nem tartalmazza a kiegészítőket, mert minden háznál egyedi mennyiség szükséges) Az ajánlatkérés megjegyzés rovatába megírhatja nekünk ezeket a mennyiségeket.

Hova használható a Grafit Reflex polisztirol lapos hőszigetelő rendszer?

  • Családi házak,
  • társasházak,
  • panelházak homlokzatának hőszigetelésére, talajszintig nem engedhető le, mert felszívja a vizet, ezeket a részeket lábazati hőszigetelő rendszerrel lehet szigetelni.

Grafit Reflex hővezetési tényezője: 0,031 W/m2K

Tipp: Az utóbbi években erősen megemelkedett a gáz ára. Ha házunk homlokzatára a szokásos 5-6 cm vastag polisztirol lap helyett 10 cm vastag Grafit Reflex lappal szigeteljük, akkor a teljes költség csak 20%-kal növekszik, míg a fal szigetelőképessége akár kétszer akkora is lehet! A többletköltség 2-3 év alatt, (még a mai árakkal) számolva is megtérül. 

Grafit Reflex hőszigetelés kivitelezése:
Ugyanazzal a technológiával kell felhelyezni, mint a normál fehér polisztirol lapos rendszereket, csak más ragasztó való hozzá.
Grafit Reflex lapot a fényvisszaverő réteggel felfelé kell elhelyezni. 

Miért választjuk az Austrothermet és ajánljuk nyugodt szívvel Neked is? Olvasd el itt: Miért austrotherm?
kiváló építési termék védjegy: austrotherm kivét



ajanlatatadas

Balogh György hozzászólása
[Válaszol] 2021-12-10 07:34:18

Érdeklődnék, hogy szilikát falazú házra, milyen szigetelő rendszert és vakolatot ajánlanak?

Kedves György,
ha nem vizesedik a falazat, akkor a szilikát téglát lehet akár hagyományos EPS-sel vagy Grafit Reflex polisztirollal is hőszigetelni, viszont ha belülről még nem zárták le a falazatot diszperziós festékkel, akkor a kőzetgyapot szigetelés is jó választás, annak érdekében, hogy megőrizzék a gázszilikát páraáteresztő képességét.
Fontos, hogy vékonyan nem szabad szigetelni páratechnikai okokból, de mivel ma már a gázbetonra is ráfér egy vastag hőszigetelés, nincs különösebb probléma.
Az új szabvány szerinti minimum 12 cm polisztirollal AT-H80 (vagy Grafit® Reflexből 10cm), vagy a javasolt 20 cm (Grafit® Reflex 15 cm) esetén semmilyen páratechnikai probléma nem léphet fel.

Üdvözlettel: Tagscherer Mónika
Hőszigetelo-rendszer.com Csapata

Tiringerné Borka Gyöngyi hozzászólása
[Válaszol] 2020-08-16 09:05:48

Tisztelt Cím!

 

Lehet-e szigetelni 2020 aug. 20 környékén 28-30 celzius fokban.

 

A szigetelő anyag austrotherm grafit refl. 120mm.

 

Köszönöm a gyors választ: Tiringerné

 

Kedves Gyöngyi,

hivatalosan 25 C fok felett nem szabad szigetelni. Nagyon kell vigyázni ekkora melegben, mert a ragasztóból túl gyorsan párolog el a víz, így nincs meg a megfelelő kötési idő,és ez kivitelezési hibákhoz vezethet, de a kivitelezők sokszor tudják a trükköket, hogy lehet ezeket elkerülni. A vakolatra kell még jobban vigyázni, sajnos láttunk már olyan homlokzatot, ahol az állvány mintája "beleégett" a felületbe (mint mikor mi napozunk délben).
Ami biztos, hogy a grafit reflex lapon kívül más grafitos EPS-t nem szabad használni, csak állványvédő hálóval. Egy sötétszürke anyag a tűző napsütésben kellemetlen mértékben fel tudna melegedni, ami kivitelezési problémákhoz vezethetne. A lapokra felhordott világos színű festékréteg ezt megakadályozza, így biztonságosabbá teszi a kivitelezést. 

P József hozzászólása
[Válaszol] 2019-02-10 11:45:36

Üdvözlöm!

 

Wienerberger Budatherm 30-as NF téglából épült házunkra 5 cm-es EPS polisztirol lett felhelyezve. Erre szeretnénk most egy újabb réteg szigetelést rárakni (kb 110 nm). Kérdésem az, hogy Grafit Reflex 6 cm-es mehet rá? Nyílászárók környékén ilyenkor érdemes a beugró részt is szigetelni? Hely már nincs rá, valamint redőnyök is be vannak építve. Köszönöm a választ!

Kedves József,

Igen, természetesen megoldható újabb réteg hőszigetelő rendszer elhelyezése. A Weber terranovának megvan a tűzterjedési vizsgálata a fehér eps és grafitos hőszigetelés kombinációjára is. Gondolom a korábbi hőszigetelő rendszer felrakásakor szigetelték a kávákat, mert ebben az esetben, nem szükséges újabb réteg elhelyezése. Ha lenne rá hely, akkor természetesen lehetne bővíteni, hogy semmiképp ne alakuljon ki hőhíd.

Gayer Balázs hozzászólása
[Válaszol] 2018-06-07 18:12:03

Tisztelt Címzett!

Érdeklődnék,hogy a grafit reflex lap ragasztható e eps purhabbal?

Köszönöm.

 

Kedves Balázs,

a grafit reflex lapot is szokták eps purhabbal ragasztani, viszont egyik gyártó sem vállal rá garanciát, mert nincs bevizsgálva rendszerként. Ez bármelyik polisztirolra igaz, nem csak grafit reflex lap esetében. (Valamint felújításkor nem javasoljuk a purhabos ragasztást, mert nem tudja kihozni a fal egyenetlenségeit.)

Melinda Mészáros hozzászólása
[Válaszol] 2018-03-31 19:12:04

Üdv!

Családi házam fala kisméretű tömör tégla, vastagsága 47 cm szőröstül-bőröstül. Mi az a legkisebb vastagság grafitos szigetelőből, aminek értelme van hőszigetelés szempontjából? A ház utcafrontos, ill sajnos teljesen a telekhatáron áll, a szomszéd így is lázadozik a művelet miatt.

Köszönöm szépen a választ!

M. Melinda

 

Kedves Melinda,

AZ Austrotherm grafit REEFLEX-ből a 6 cm-es vastagság a legvékonyabb, ennek már fogják érezni a hatását is, bár nem a legoptimálisabb megoldás. Ennél vékonyabbat nem érdemes szerintem feltenni, hacsak nem esztétikailag szeretnék megújítani az épületet (reflex bevonat nélkül létezik vékonyabb is). Remélhetőleg ezt még engedi a szomszéd, nem fog sokat elvenni az ő udvarából.

Üdvözlettel: Tagscherer Mónika

Nagy Elek hozzászólása
[Válaszol] 2017-08-29 08:51:11

Grafitos hőszigetelésbe fogtunk cs.házunknál. A lapok rendkívül gyorsan felmelegednek a napon. A felragasztás szinte lehetetlenné válik egyes lapoknál, míg némelyik tökéletesen fennmarad, hogy miért van ez így nem tudom. Nem találtam összefüggést miért vannak olyan lapok, melyeken a ragasztó se a falon, se a táblán nem ragad - illetve van úgy, hogy egy táblán belül fele ragasztó a falon van fent, fele a nikecell-en, de a tábla leesik a falról.... ez kb. 10 db-ból kettőnél így van. Némelyiknél 10-ből 3-nál részleges a a ragasztás elválása (egyik fele lötyög). A már felrakott lapok kb. 6-8 óra elteltével mutatják ezt a jelenséget. A néhány napja felrakott táblák (felrakáskor szinte résmentesen) között 2-5 mm hézagok jelentkeznek! miért? Gondolom a nagy hőmérséklet változás miatt. Ez a "szuper" grafitos nikecell csak úgy szívja a meleget magába. Mit fog ez a vakolat alatt művelni? Ha ledobja akkor leszaggatom a falról az egészet az tuti. Mit tegyek hogy ne ez legyen a vége?

Kedves Elek,

jól gondolom, hogy sajnos nem az Austrotherm Grafit REFLEX fényvisszaverő bevonattal ellátott lapját választották a szigeteléshez? 

A sima grafit lapokkal pontosan ez a probléma, amit Ön is leírt, hogy a fekete szín miatt nagyon könnyen felmelegszenek a lapok, így a ragasztónak nincs ideje megkötni, elpárolog a ragasztóból a nedvesség. Valamint az emelkedő hőmérséklet emelkedő diletációt hoz magával, és a szomszédos táblák nyomást fejtenek ki egymásra, így leesnek a falról.

Hővédelem nélküli grafit termékeket csupaszon sajnos NEM lehet használni, CSAK állványvédő hálóval, ezért csak ezt az egy megoldást tudom Önnek javasolni. A probléma inkább az, hogy ezt Önnek nem mondták el, ahol vásárolta.

Az összezsugorodott lapokat el kell távolítani, újakat beszerezni a helyére, miután megkötött a ragasztó, és felkerült  a vakolat, akkor már nem lesz ilyen gond, feltéve ha az Ön választott márka megfelel az előírásoknak, és tudja a 80-as nyomószilárdságot, mert, ha nem, akkor még zsugorodhat a falon, ami viszont javíthatatlan gondokat okoz. Erről bővebben itt olvashat: http://hoszigetelo-rendszer.com/austrotherm 

Az Austrothermen kívül senki nem gyárt fényvisszaverő bevonattal ellátott grafitos lapot, így én semmiképp nem javaslom, hogy ezen a márkán kívül bárki mást válasszon (mi ezért nem is forgalmazunk mást, számunkra fontosabb az elégedett ügyfél, mint az ár), akkor inkább a hagyományos fehér EPS-t érdemes választani nagyobb vastagságban, ez nem tud annyira felmelegedni. 

Krizsánné Mariann hozzászólása
[Válaszol] 2017-05-29 07:10:18

Kedves Címzett!


Szeretnék egy B30-as téglából (kőporos vakolat van rajta) épült családi házat hőszigeteltetni, homlokzatot, lábazatot és födémet, úgy,hogy megfeleljen a 2017-2018-as szabványnak (esetleges pályázat igénybevétele miatt), milyen, hány cm vastag hőszigetelő rendszert ajánlana az egyes helyekre? (a ház belül már fel lett újítva és a festés diszperzites)


 


Köszönettel: K.Mariann

Erika hozzászólása
[Válaszol] 2017-04-16 04:19:07

Az lenne a kérdésem ,hogy Porotherm 30-as k téglát 5cm es grafitos szigeteléssel tudunk csak ellátni helyhiány miatt.
Ezzel a vastagságú szigetelés, ezzel a fajta téglával hagyományos habarcsal kivül belűl vakolva,megfelel a falazat a 2018-as energetikai szabványnak?

Kedves Erika,

egyeztettem az Austrotherm szakértőivel, csak az a probléma, hogy a Porotherm a falazat hőátbocsátási tényezőjét hőszigetelő alapvakolattal és habarccsal adja csak meg.

De nem adják meg szigeteletlenül, normál habarccsal és vakolattal.

Illetve arra is figyelni kell, hogy például a pilléreknél mi lesz, ahol csak 5-6 cm hőszigetelés van a betonszerkezet előtt – valószínűleg brutális hőhíd. 

Így egy hozzávetőleges számítást tudnak csak adni:
"De akkor számoljunk kicsit. Ha vesszük a PTH 30 K, vékony falazóhabarccsal és hőszigetelő alapvakolattal és 6 cm hőszigeteléssel 0,21-nek írja, akkor ez a fal hőszigetelés nélkül és normál vakolattal rosszabb lesz, mint 0,31. Erre 5 cm GRAFITot téve 0,21-et kapunk, ami a 2018-as követelménynek megfelel, de ezzel az ajánlott értéket, a 0,17-et nem érjük el. Ha a kivitelezés elhúzódik, és 2020 után kerül sor az átadásra, lehetnek gondok vele, mert nem biztos, hogy eléri a közel nulla szintet."

A másik probléma, hogy tervezővel páratechnikailag méreteztetni kellene a szerkezetet, nehogy probléma legyen.

 

Feri hozzászólása
[Válaszol] 2017-03-25 09:42:41

Tisztelt Szakértő!

A pályázaton elnyert szigetelést a Grafit REFLEX homlokzati hőszigetelés -sel szeretném megvalósítani. A kiválasztott szakember nem vállal garanciát a lemezek napsugárzás esetén történő vetemedésére. Ez valóban komoly veszélyforrás?

Kedves Feri,

Nem tudom, hogy a kivitelező ismeri-e az Austrotherm Grafit REFLEX lapját, lehet, hogy eddig csak más gyártó által forgalmazott sima grafitos lapot használt, mert az Austrotherm lapot külső fényvisszaverő réteggel látták el, pont ezen probléma elkerülése végett. Tehát egy sima grafitos lapnál ez valóban komoly veszélyforrás. 

Kasler Gábor hozzászólása
[Válaszol] 2016-11-11 07:00:26
Tagscherer Mónika hozzászólása
[Válaszol] 2016-03-10 14:16:36

Kedves Zoltán,

Gázszilikátnál fontos, hogy vékonyan nem szabad szigetelni páratechnikai okokból, de mivel ma már a gázbetonra is ráfér egy vastag hőszigetelés, nincs különösebb probléma.

Az új szabvány szerinti minimum 10 cm Grafit Reflexből, vagy a javasolt Grafit Reflex 15 cm esetén semmilyen páratechnikai probléma nem fog fellépni.

A 10 cm grafit reflex rendszer akciós ára: 3490 Ft/m2.
A 15 cm vastag grafit rendszeré pedig: 4450 Ft/m2 (2016 április 15-ig)

Ha elkészültek a homlokzat pontos felmérésével, akkor küldje el a listát az info@hoszigetelo-rendszer.com címre, és részletes ajánlatot küldünk a kiegészítőkkel együtt.

Németh Zoltán hozzászólása
[Válaszol] 2016-03-02 20:57:36

Tisztelt Cím!

Kérdésem az lenne, hogy belső-, és külső vakolással együtt 35 cm-es gázszilikátra hány cm-es Grafit Reflex hőszigetelő lapot javasolnak a weboldalukon is elérhető rendszerben, rétegrendben (Grafit Reflex homlokzati hőszigetelőlap, weber terranova grafit EPS ragasztó, dryvit háló 145g, weber terranova G700 vékonyvakolat alapozó, weber.pas 15 vödrös vékonyvakolat)?


Kérdésem lenne továbbá, hogy az ajánlott vastagságban mekkora négyzetméterárral kellene számolnom Őnöknél?


A szükséges mennyiség megközelítőleg 230-240 nm.


Válaszukat előre is köszönöm, üdvözlettel:


Németh Zoltén

T.Szilvia hozzászólása
[Válaszol] 2016-02-15 13:34:36

Tisztelt Cím!


Egy 70m2 faházat érdemes-e Grafit Reflex rendszerrel szigetelni?


A mostani rétegrend:lambéria,10cm üveggyapot,21mm hajópadló.


Mit ajánlana?


Köszönettel: T. Szilvia

Földházi Béla hozzászólása
[Válaszol] 2016-02-13 17:54:53

Kedves Mónika,


enyhén nedvesedett lábazatra hogyan lehet szigetelni és mely rendszer alkalmasabb? Új szigetelő vakolat 1m magasságig, vagy vakolat nélkül kellene  a hőszigetelést 10-12 cm elvégezni?


Köszönöm a segítséget

Szabó Zoltán hozzászólása
[Válaszol] 2016-02-12 11:24:52

Köszönöm a szives válaszát.Még azt kérdezném hogy a procontact és a proficontact között van-e különbség,mert ezzel a két felirattal is láttam már honlapokon baumit ragasztót

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2016-02-12 08:45:25

Kedves Zoltán,

valóban jól tudja, az Austrotherm Grafit REFLEX hőszigetelő lapokhoz (és más grafitos laphoz is) erősebb ragasztót kell használni.

Például Weber M701D ragasztót, vagy Baumit Profi contact, LB styrokleber extra ragasztó lehet a megfelelő.

Arra érdemes figyelni, hogy a ragasztó+alapozó+vakolat egy márka legyen, csak akkor adnak rá a gyártók rendszer garanciát.

Szabó Zoltán hozzászólása
[Válaszol] 2016-02-12 08:12:08

Austroterm grafit expert lapokhoz milyen ragasztó ajánlott?
Azt tudom hogy a baumit contact duo nem jó.


köszönöm

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2016-01-26 09:16:38

Kedves Tamás,

szerencsére a Leier Habisol 30-as téglának elég jó a hőátbocsátási tényezője (0,55 W/m2K), így 10 cm vastag polisztirol hőszigetelő rendszerrel már eléri a falazat a jelenleg előírt 0,24 W/m2K értéket. Ezzel a hőszigeteléssel is már 58%-kal javul a falszerkezet hőszigetelőképessége, de ennél vékonyabbat én semmi esetre sem javasolnék. Különben nagyon lassan térül meg a hőszigetelésbe fektetett összeg, illetve a kivitelezés, és a többi hőszigetelő anyag ára ugyanannyi marad.

(az ajánlott 0,17 W/m2K értékhez 16 cm-es EPS-sel, vagy 14cm grafit reflex-el érheti el, így már 70% kb. a javulás).

Szokták keverni a hagyományos EPS-t a GRAFIT REFLEX-el, de olyan elenyésző a különbség, hogy talán csak bonyodalmat okozhat: más ragasztó kell a grafitoshoz, amit esetleg a kivitelezés során összekeverhetnek, véletlenül rosszul lesz felmérve a szükséges mennyiség...

Ha grafit lapot választ, akkor figyeljen arra, hogy a különböző márkák grafitos lapjainak hővezetési tényezője különböző, nem mindegyik éri el a 0,031 W/m2K-t, mint az Austrotherm Grafit REFLEX.

Tamás hozzászólása
[Válaszol] 2016-01-25 07:24:50

Tisztelt Cím!


Leier Habisol 30-as téglából épült a házunk 85-ben. Hány cm szigetelést ajánlanak? A költségvetés véges, olyan rendszert szeretnék ami még emészthető áron van, de nyilván túl vékonyat sem, hiszen az nagyon sokára térül meg.


A rendszereket szokták keverni? Pl északi falra grafitporos, nyugati, árnyékosabb falakra sima fehér eps. Sátortetős házunk van, beépítetlen tetőtérrel, így a csúcsfaéra is sima eps-t gondoltam. Ugyanilyen szemlélettel pl az északi falra vastagabbat tennék.


Köszönöm!


T

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2016-01-13 09:40:41

Kedves Attila,

ahhoz, hogy a 0,15 W/m2K értéket elérje a Wienerberger Porotherm K-s téglánál, akkor minimum az alábbi GRAFIT REFLEX hőszigetelő lap vastagságokat ajánlanám az Austrotherm számítása szerint:

30 K + 10 cm GRAFIT REFLEX U=0,153 W/m2K

 

38 K + 9 cm GRAFIT REFLEX  U=0,150 W/m2K (de 9 cm-es vastagság nincsen, ezért 10 cm vastagságban itt is)

 

Attila hozzászólása
[Válaszol] 2016-01-11 18:12:45

Kedves Mónika,

 

Érdeklődnék, hogy porotherm 30 ill. 38-as klíma okostégla falazathoz milyen vastag Grafit Reflex szigetelést ajánlana, hogy az U érték 0,15 vagy alatta legyen?

 

 

Köszönöm a válaszát!

 

 

 

Üdvözlettel: Attila

Imre Máté hozzászólása
[Válaszol] 2016-01-11 13:38:52

Üdvözlöm!

Érdeklődni szeretnék, egy 38-as salakblokkból épült házat szeretnék teljesen minden oldalról leszigetelni, úgy hogy az a mai követelményeknek maximálisan megfeleljen, ( A+, vagy A++ kategóriába kerüljön). Érdeklődöm, hogy a homlokzatra, és a lábazatra milyen, és mekkora szigetelést ajánlana? A házban álmennyezetet tervezek, fölé 10 cm kőzetgyapot szigetelést. Érdeklődöm, hogy mennyezetnél kell-e párazáró fóliát valahol, valamelyik rétegnél alkalmaznom? Azt gondolom, hogy a 10 cm szigetelés az kevés, de sajnos több nem fér el a belmagasság miatt! Mit tudna tanácsolni hogy a mennyezetet is hogy tudnám tökéletesen szigetelni ( a födém stukatoros). A nyílászáróim 0,6W/m2K értékűek lesznek.

Válaszát előre is közönöm!         Imre Máté

 

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2016-01-11 11:11:23

Kedves Balázs,

ha nem minősített passzívházat szeretnél, akkor véleményem szerint elegendő a 25 cm vastag GRAFIT REFLEX homlokzati hőszigetelés a kőfalra (ezzel már több mint 80%-kal javul a falszerkezet hőszigetelő képessége), egyébként létezik vastagabb is, 50 cm-ig bármilyen vastagságot legyárt az Austrotherm.

Minősítés esetén 30 cm vastag Grafit Reflex-et ajánlanék, a padlásfödémre pedig 35 cm AT-N100-at, vagy 28 cm grafit 100-ast, így ha később járhatóvá szeretnétek tenni, akkor ez az anyag felhasználható.

A lakás felől párazáró fóliát szükséges leteríteni.

A lábazatot mindenképp kellene szigetelni különben hőhídas lesz az épület, ide pl. Austrotherm Expert FIX lábazati hőszigetelő lapot javasolnék, ha elfér, akkor hasonló vastagságban, mint a homlokzatra. Valamint, ha kivitelezhető, akkor a 30 cm-rel le is süllyeszteném a lábazati szigetelést.

Balázs hozzászólása
[Válaszol] 2016-01-03 22:06:49

Tisztelt Címzett,


A házam falazata 50cm vastag kőfal. A födém Horcsik födém megoldás. Alulról részben alápincézett. Itt, a pincében az aljzatot átlag 16cm EPS-100-zal szigeteltem le. Szeretnék a házból csaknem passzívházat csinálni. 25cm grafit homlokzati hőszigetelésre gondoltam - nincs is vastagabb, hacsak nem átlapolással rakatom fel.Mire elég ez ennél a falazatnál? Mit tegyek a padlásfödémre? Párazáró fólia kell-e és hova tegyem? A padlás sorsa nem eldöntött téma még. Milyen lábazati hőszigetelést ajánl? A pince födémet alulról szigeteljem-e, és ha igen mivel? Részben kazánháznak ad helyet.


Válaszait várva,


Tisztelettel: Balázs

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2015-12-07 10:50:17

Kedves Vera,

ha nem vizesedik a falazat, akkor lehet akár polisztirollal vagy Grafit Reflex polisztirollal is hőszigetelni a homlokzatot, viszont ha belülről még nem zárták le a falazatot diszperziós festékkel, akkor a kőzetgyapot szigetelés a legjobb választás, annak érdekében, hogy megőrizzétek a gázszilikát páraáteresztő képességét.

Fontos, hogy vékonyan nem szabad szigetelni páratechnikai okokból, de mivel ma már a gázbetonra is ráfér egy vastag hőszigetelés, nincs különösebb probléma.

Az új szabvány szerinti minimum 12 cm polisztirollal AT-H80 (vagy Grafit® Reflexből 10cm), vagy a javasolt vastagság 20 cm (Grafit Reflexből 15 cm) esetén semmilyen páratechnikai probléma nem fog fellépni.

Vera hozzászólása
[Válaszol] 2015-11-30 18:19:53

Érdeklődnék hogy 30cm szilikát kőporos házra milyen szigetelést ajánlotok? Válaszotokat előre is köszönöm.

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2015-11-19 12:04:25

Kedves Andrea,

sajnos ilyen anyagot nem ismerek, ami felérne a 10 cm vastagságú polisztirollal, a legjobb hővezetési tényezője a PIR lapnak van (pl: Bachl PIR MV- 8 cm vastagságig λ = 0,026 W/mK), de ennek is „csak” 34%-kal jobb a hőszigetelő képessége, mint a polisztirol lapnak.  Mindenképp érdemes kívülről szigetelni ezt az oldalt is, hogy csökkentsük a hőhídat.

A melléképület felöli részt lehet belülről hőszigetelni, ha Ön úgy érzi, hogy "húz a hideg". Ha kőzetgyapot és gipszkarton előtétfallal oldják meg, akkor a kőzetgyapotnak még „jótékony” hangszigetelő tulajdonsága is van.

Tavaszy Andrea hozzászólása
[Válaszol] 2015-11-16 19:35:49

Kedves Mónika!


A kert hátsó felében szabadon álló kis épületet szeretném szigetelni, lakás céljára használni. Míg a nyugati és déli oldalt 10 cm-es polisztirollal vonják be, úgy a keleti oldalon a szomszédom "jóvoltából" csak 2 cm-t tudok rárakatni. (Belülről nem szeretném szigetelni, mert egy meglevő fürdőszobát kellene tönkretennem.)


1. Mi az az anyag, melynek 2 cm-e felér 10 cm polisztirollal? (Állítólag Németországban van ilyen szigetelőanyag.)


2. Az északi oldalon egybeépült a hátszomszéd temperált melléképületével. Ott kell belülről szigetelnem?


Köszönöm válaszát,


Tavaszy Andrea

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2015-11-16 11:48:34

Kedves Gyöngyi,

Igen, a 14 cm-es grafit REFLEX rendszer jó választás lenne, amennyiben az a cél, hogy a 2018-ban hatályba lépő követelményeknek szeretné, hogy megfeleljen az épület.
A grafit REFLEX rendszerből már a 12 cm-es vastagsággal is elérheti ezt az értéket, így kb. 82%-kal javul a falszerkezet hőszigetelő képessége. Hagyományos EPS esetén 15 cm vastagságú szigeteléssel érhető el ez az érték. 

P.né Gyöngyi hozzászólása
[Válaszol] 2015-11-05 06:57:12

Tisztelt Cím!


43 cm vastagságú nagyméretű téglából épült (1950-ben) falazat esetében milyen és milyen vastagságú hőszigetelő rendszer javasolt!


Utánaolvasva, én 14 cm-es Grafitos rendszerben gondolkozom, ami a sima EPS esetében 18 cm vastagságnak felelne meg!


Köszönettel: Pné

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2015-10-09 09:36:07

Kedves Evelin,


Grafit Reflex szigetelésből minimum 6 cm vastagságú hőszigetelést ajánlanék ahhoz, hogy elérjék a jelenleg előírt értéket (0,24 W/m2K). De minden esetben javasolnám, hogy ha hőszigetelik az ytong falazatot, páratechnikailag méreteztetni kell, hogy a szerkezetben nem alakul e ki párakicsapódás.


H.Evelin hozzászólása
[Válaszol] 2015-10-09 08:17:51

Kedves Hőszigetelő-rendszer.com csapata!


Szeretném kérdezni, hogy a 30-as ytong falszerkezetre milyen vastagságú grafit Reflex szigetelést ajánlanátok?


Előre is köszönöm válaszotokat! Üdvözlettel: Evelin

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2015-09-09 07:21:32

Kedves Imre,

vályogházat mindenképp páraáteresztő hőszigetelő rendszerrel szükséges ellátni, a grafit reflex hőszigetelést nem ajánlanám rá.

Kőzetgyapot hőszigetelő rendszerrel érdemes szigetelni, ha nem érzi megfelelőnek jelenleg a vályog hőszigetelőképességét.
Részletes leírást a vályogház szigeteléséről ebben a blogbejegyzésben talál: vályogház hőszigetelése

Buzás Imre hozzászólása
[Válaszol] 2015-09-08 10:44:44

T.cim.

nemesvakolatal ellátót vályogházat szeretnék szigetelni. Mivel érdemes?köszönöm.

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2015-01-05 10:12:53

Kedves Erika,
ezek szerint nem érzi megfelelőnek a homlokzati szigetelését? Ebben az esetben van lehetőség még bővíteni a nikecell-es szigetelést, csak arra kell ügyelni, hogy a teljes rendszer legyen újból átdübelezve.

A padlásfödémen még érdemes lehet növelni a szigetelés vastagságát, összesen 20-25 cm kőzetgyapot szigetelés már érezhető változást jelent.

Kimmel Erika hozzászólása
[Válaszol] 2015-01-02 19:19:27

Tisztelt Cím !


Könnyűszerkezetes házam van , a födémet már szigeteltem 10 cm -es üveggyapottal.


Érdemes -e még a homlokzat szigetelésén gondolkodnom ?


A rétegrend a következő: gipszkarton,14 cm szigetelés,1,25 OSB lemez,2,5 cm Nikecell Drivyt rendszerű burkolattal.


Üdvözlettel: Kimmel Erika

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2014-12-01 13:22:09

Kedves Tibor,


épülethatároló szerkezeteknél jelenlegi előírás csupán: 0,45 W/m2K, ami nagyon alacsony a környező országokhoz képest.
Ezt az értéket már további 4 cm grafit reflex hőszigetelő rendszerrel elérheti. Ha már belekezd a hőszigetelésbe, akkor érdemes ennél vastagabb szigeteléssel ellátni a falazatot, mivel a maga a polisztirol lap csak töredék része a beruházásnak.
2018-tól már egy egészen jó érték lesz az előírás homlokzati falak esetében: 0,24 W/m2K, ennek 10 cm Grafit Reflex hőszigeteléssel már meg fog felelni házuk homlokzata.

Erdős Tibor hozzászólása
[Válaszol] 2014-11-12 21:11:05

Tisztelt szerkesztő Hölgy ( úr ) !


Egy B 30-as téglából épült családi házon 3 cm-es dryvit szigetelő rendszer van .


Szeretném megkérdezni , hogy hány cm-es grafit reflexes szigeteléssel kellene ellátni , hogy megfeleljen a mai követelményeknek ?


Köszönettel : Erdős Tibor

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2014-08-05 09:45:45

Kedves Norbert,

nútféderes porotherm 38-as téglafal hőszigetelése esetén kiváló választás a 10 cm vastag Grafit Reflex hőszigetelő rendszer.
Ezzel a hőszigeteléssel már az 2020-as tervezett előírásnak is megfelelhet a falazat hőszigetelő képessége (0,19 W/mk alatt lesz a hőátbocsátása), így majdnem 60%-kal javul a falszerkezet hőszigetelő képessége, a hőszigeteletlen állapothoz képest.

Horváth Norbert hozzászólása
[Válaszol] 2014-07-30 09:29:44

Tisztelt Cím!


Porotherm 38 N+F téglafalazattal gondolkodunk leendő házunk építésénél, arra elegendő a 10cm vastag Grafit Reflex szigetelés?


Padlófűtés és radiátoros fűtési rendszert kombinálunk!


Tisztelettel: Horváth Norbert

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2014-02-27 14:54:03

Kedves Attila,

Porotherm téglára igazából bármelyik típusú hőszigetelő rendszer feltehető, attól függ a választás, hogy Önnek milyen tulajdonságok fontosak:

  • Clima rendszert javasolnék, amennyiben fontos Önöknek a páraáteresztés (ebben az esetben viszont a fal teljes keresztmetszetében páraáteresztőnek kell maradnia, nem szabad egy diszperziós falfestékkel majd lezárni belülről)
    De igazából mindkét rendszernél elhagyhatatlan a napi szellőztetést.

  • Grafit Reflex rendszert javasolnék, ha például 25 cm vastag hagyományos polisztirol lapot tervezett, akkor grafitosból elegendő lehet a 20 cm vastagság, ugyanis a Grafit Reflex a kívánt hőszigetelési értéket kisebb vastagságban is teljesíti. ==>keskenyebb falazat érhető el.

  • A kivitelezés költsége mindkét rendszernél ugyanakkora (csak kőzetgyapotnál drágább a kivitelezés)

  • Anyagi szempontból nézve a Clima rendszer valamivel drágább, de itt ugye a ragasztó, és a vakolat is más, mint a grafitosnál. (mindkettő páraáteresztő, plusz a vakolat még "öntisztuló" is, de ez felárral kérhető a grafitos rendszerhez is, ez a tulajdonság főúton, vagy poros úton álló háznál fontos)

 

 

Ha a javasolt vastagság is érdekes lehet, akkor a következő adatokra lenne még szükségem: milyen vastagságú a porotherm tégla: 30, 38, vagy 44-es?
Valamint sima, HS, vagy K-s?

Kiss Atilla hozzászólása
[Válaszol] 2014-02-24 16:43:48

Tisztelt Címzett!


Érdeklődni szeretnék, hogy egy most épülő, Porotherm tégla falazatú családi házhoz melyik hőszigetelő rendszert ajánlanák: Grafit Reflex vagy a Terranova Clima?


Tisztelettel: Kiss Atilla

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2013-06-04 08:23:30

Kedves Építkezők/ Felújítók,

Ajánlatot kérni a termék ára feletti sárga gombra kattintva tudtok. Ha ez valamilyen oknál fogva nem működik, akkor a kapcsolat menüpontra kattintva is elküldheted ajánlatkérésedet.
Itt csak a GRAFIT REFLEX lapos hőszigetelő rendszerről tudtok kérdezni, vagy ha a kivitelezéssel kapcsolatban van bármilyen kérdésetek.
Üdv: Hőszigetelő-rendszer.com csapata

Imre Piroska hozzászólása
[Válaszol] 2013-05-08 16:49:20

Tisztelt Címzett!


Szíves válaszukat várva érdeklődöm, hogy Putzhaftgrund  alapozóval / Relius Volltonfarbe színezővel/ van a házunk vakolva-színezve, lehet-e Grafit Reflex hőszigetelő rendszert alkalmazni? Mennyibe kerül jelenleg mindennel /dűbellel stb. /együtt a m2 ára?


Tisztelettel: I.Piroska

Szomor Ferencné hozzászólása
[Válaszol] 2013-04-05 19:22:44

Érdeklődöm a teljes bekerülési értékről m2 árról

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2013-03-29 09:43:10

Kedves György,

Igen, lehet Grafit Reflex hőszigetelő rendszert alkalmazni a pince plafonjának hőszigetelésére. Érdemes a Grafit polisztirolt alkalmazni, ha a lakás padlózata nincs szigetelve, mert kisebb vastagságban is teljesíti ugyanazt a hővezetési tényezőt, mint a hagyományos fehér EPS.

N. György hozzászólása
[Válaszol] 2013-03-28 13:59:47

Pince plafonját /ami a felette levő lakás padlózata/ érdemes-e így Grafit Reflexel szigetelni. Köszönettel a válaszért

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2012-11-14 15:28:48

Kedves Zoltán,

Igen, meglévő hőszigetelő rendszert is lehet bővíteni, erre az alábbi a legbiztosabb módszer. Menete a következő:

 

  1. Tisztítsuk meg magasnyomású vízsugárral a felületet.
  2. A homlokzatot marógéppel négyzethálósan bemarjuk (homlokzat állapotától függően 15x15 cm, 30x30 cm kockák, bemarás mélysége kb. 3 mm, szélessége kb. 8 mm), így feszültségmentésítjük ezt a réteget. 
    hoszigeteles felujitasa 1

     
  3. Ha van olyan rész, ami nem szilárd azokat el kell távolítani, a nem tapadó hőszigetelő lapokat újakra kell cserélni.
  4. Rögzítsük fel a lábazati indító sínt.
  5. Hordjuk fel a homlokzatra teljes fedettségben a weber.therm retec 700 ragasztót/ vagy weber terranova M701D ragasztót (ennek a ragasztónak jóval nagyobb a műgyanta tartalma, így jobb a tapadása, valamint szálerősített). Majd át kell dolgozni a felületet egy 10x10 mm-es fogazatú glettvassal. 
  6. Homlokzati hőszigetelő lapokat a frissen felkent ragasztóba kell helyezni.
    homlokzati hoszigeteles felujitasa
     
  7. Dübelekből érdemes a csavaros változatot választani, és mindkét réteget átdübelezni, a biztos rögzítés érdekében.

 

A hőszigetelés többi rétege már változatlan. Ha valami nem érthető, kérdezzen nyugodtan?

 

Hámori Zoltán hozzászólása
[Válaszol] 2012-11-09 16:42:52

Érdeklődnék, hogy már létező szigetelést lehet -e bővíteni - a jelenlegi 30Porotherm+7cm dryvit

Tisztelettel

H. Zoltán

 

 

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2012-11-08 09:55:20

Kedves Szilágyi János,

Őszintén megmondom, hogy nem ajánlom a Grafit Reflexes hőszigetelést a belső oldalon, mivel a polisztirol lap nem ereszti át a párát, így lakásban keletkező pára a belső falán fog lecsapódni. A belső oldali hőszigetelésnek nagyon sok veszélye van, erről bővebben itt olvashatsz: hőszigetelés belülről.
Ha mégis csak ez az egy lehetőséged van a hőszigetelés megoldására, akkor kőzetgyapotos megoldást ajánlanék (sűrűbb fajtát, ami hosszú időn át megőrzi formáját, ilyen pl Rockwool Airrock ND vagy LD). Ha emellett döntesz, akkor mindenképp vedd igénybe energetikai szakértő segítségét, aki elvégzi a szükséges hő és páratechnikai ellenőrző számításokat. Érdemes olyan kivitelezővel készíttetni a munkát, aki már végzett ilyet, és esetleg garanciát is vállal az elvégzett munkára.

Szilágyi János hozzászólása
[Válaszol] 2012-11-04 16:44:39

Tisztelettel érdeklődnék, hogy véleménye szerint faházat belülről lehet-e grafit reflex szigetelőrendszerrel hatékonyan szigetelni.


Sz.J.

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2012-10-29 10:51:08

Tisztelt Gunczer László,
a részletes ajánlatot privátban küldtük el Önnek.
A vályogfalat páraáteresztő hőszigetelő rendszerrel kellene szigetelni (pl: kőzetgyapot, vagy Clima-lapos rendszer), sajnos a Grafit Reflex nem engedi át a párát. Ebben a cikkben bővebben olvashatsz a vályogház hőszigeteléséről.
A kiegészítőket azért nem tudjuk négyzetméter árban megadni, mert ez minden háznál egyedi, amikre szüksége lehet:

    1. Dübelek: 6 db /m2 (a hossza egyedi, attól függően, hogy van-e vakolat a falon? Pontos számítást itt talál: dübel optimális hossza)

 

    1. Élvédő: a ház pozitív sarkaira (nyilászárók köré stb..)

 

  1. Lábazati sín: a ház kerülete (innen indítják a homlokzati lapokat)

Kérem, küldje el e-mailben ( info@hoszigetelo-rendszer.com  ) az Önnek szükséges mennyiséget, és az árajánlatban feltűntetjük ezek árát is.

Gunczer László hozzászólása
[Válaszol] 2012-10-14 14:32:01
Érdeklődnék, hogy egy átlagos méretű családi háznál (150nm falfelület) grafit reflex 14cm-es hőszigetőlővel milyen árral lehet kalkulálni? Hozzá való szerelvény, felszerelés, bevakolási árral együtt. Illetőleg érdekelne még, hogy vegyes építésű ház (vályog, szőregi tégla) be szabad-e ilyen szigetelővel vonni?


Tisztelettel!

G.L.
Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2012-10-10 10:51:32

Kedves Balázs,

Az Austrotherm Grafit Reflex polisztirol lapja abban különbözik a többi gyártó grafitos lapjától, hogy az Austrotherm egy külső fényvisszaverő réteggel látta el.
Ugyanis ez a polisztirol lap majdnem fekete színű, így erősen szívja magába a napfényt, aminek hatására túl gyorsan felmelegszik, ami azt eredményezheti, hogy a polisztirol ragasztóból elpárolog a nedvesség, nem megfelelő körülményeket biztosítva a ragasztó megtapadásának.
Ennek hatására sajnos előfordult már, hogy a lap egyszerűen elvált a faltól, és lehetett előröl kezdeni az egész szigetelést. :( Ezt elkerülendő fejlesztette ki az Austrotherm a fényvisszaverő réteggel ellátott grafit lapot.

Adamik Balázs hozzászólása
[Válaszol] 2012-10-10 10:10:28

Grafit Reflex polisztirol lap miben különbözik a nem austrotherm márkájú egyéb grafitos homlokzati polisztirol lapoktól?
Válaszát előre is köszönöm!

 

 

Tagscherer Mónika-Hőszigetelés Blog hozzászólása
[Válaszol] 2012-09-21 13:54:20

Kedves Tibor,

a pontos ajánlatadáshoz mindenképp szükségünk lesz az építkezés helyszínére? Valamint van-e jelenleg vakolat a falon, hogy a megfelelő hosszúságú dübelt kalkuláljuk neked hőszigetelő rendszeredhez!
Kérlek, küldd el nekünk ezeket az info@hoszigetelo-rendszer.com címre. A részletes ajánlatodat privátban megküldjük neked e-mailen 1 munkanapon belül.
Üdvözlettel: Tagscherer Mónika

Griszbacher Tibor hozzászólása
[Válaszol] 2012-09-19 14:35:59

Tisztelt Címzett!
Árajánlatot szeretnék kérni:
-105nm falfelületre grafit Reflex 10cm-es rendszerre,
-2 nm Grafit reflex 4 cm-es rendszerre az ablakokhoz
-10 nm lábazatra.
- dübelek, indítóprofil 27fm stb
Tisztelettel:
G. Tibor

Szólj hozzá te is!
0ge75p

Kérdésed van?
Hívj bizalommal!
Tel.: 06-33/509-985

icon_mail

Cím: 2518, Leányvár Bécsi út 7.

Akár ingyenes
házhozszállítással!
icon_doboz button_reszletek
5 hiba, amit elkövethetsz
hőszigetelő rendszer
vásárlásánál!

banner_ingyenes_tanulmany

button_ingyenes_tanulmagy

Készítette: HDG Net - Webáruház készítés

Mire kell figyelni hőszigetelő rendszer választása-, felrakása során?

Vajon Ön is öntudatlanul elköveti ezeket a hibákat, amikor hőszigetelő rendszert választ?

Töltse le tanulmányunkat, és tudja meg:

Mire kell figyelni hőszigetelő rendszer választása, és felrakása során?

Ingyenes tanulmány kizárólag azoknak,
akik nem akarnak hibázni a hőszigetelő rendszer
kiválasztása és felrakása során.

Ez a tanulmány sorra veszi azokat a főbb hibákat, melyek figyelembe vételével sok tízezer forintos fölösleges kiadástól kíméljük meg magunkat.